Ik ben een beetje wilde vrouw die graag een man wil leren kennen die me een heerlijke nacht bezorgt. Eer relatie met je wil ik niet aangaan maar een keertje neuken met elkaar is waar ik wel voor te vinden ben.
Echte zorgen heb ik niet, waar ik mij zorgen om maak is dat ik de rest van mijn leven vrijgezel blijf. Het is voor mij geen bewuste keuze, ik zou heel erg graag een vriend willen hebben. Het enige is dat ik door mijn uiterlijk een beetje uit de boot val, zo voelt dat helaas voor mij.
Als ik ergens voor ga wil ik het maximale eruit halen, mijn man echter is tevreden met heel veel minder, voor mij aanleiding om op zoek te gaan! Ben jij ook zo een strever?