Iedereen heeft recht op liefde toch? Ik vroeg mij af waarom er niemand lijkt te zijn voor mij.. Maar ik geef de hoop nooit op, en hoop via hier iemand te vinden voor een flirt of wie weet nog meer!
Het leven is gewoon zo mooi en het is zonde om daar niet van te genieten. Het zou dan ook prachtig zijn als ik hier mijn soulmate zou kunnen vinden want dan kunnen we er samen van genieten.
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.