Het leven is gewoon zo mooi en het is zonde om daar niet van te genieten. Het zou dan ook prachtig zijn als ik hier mijn soulmate zou kunnen vinden want dan kunnen we er samen van genieten.
Des te ouder des te gekker, maar niet alleen gekker kan ik je zeggen. Wat het is met mij ik weet het niet maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Alleen is dat thuis een klein probleempje dus wie zijn vingers tong en paal mag ik lenen?