Ik heb wel zin om weer eens los te gaan met iemand, geen moeilijk gedoe, gewoon lekker genieten van elkaar, de passie van het zijn met een nieuwe persoon, dat mis ik. En dat wil ik terug.
Uniek ben ik zeker als persoon, maar misschien is ieder persoon dat wel. Ik ben altijd vrolijk en sta met het goede been op, zo een maatje zoek ik ook graag in mijn leven.
Wat meer plezier beleven is aan mij wel besteed, ik ben niet iemand die zichzelf kan vermaken maar met een lieve vriend naast me gaat mij dat gemakkelijk af. Ik hoop snel iemand te vinden waarmee het gezellig is.
Hoi, ik ben een lieve oudere vrouw. Ik ben zorgzaam, oprecht en ik ga elke dag graag gaan werken, wat ik niet onbelangrijk vindt. Ik zoek een serieuze relatie met een man van rond mijn leeftijd.