Sinds kort ben ik begonnen met kickboksen, waarom geen idee maar ik zocht een nieuwe uitdaging eigenlijk. En die heb ik gevonden, dus wie wil eens met mij sparren?
En dan doe je iets als zestigjarige ( plus een beetje) in eens online met je profiel. Nooit gedacht dat ik het zou doen maar in het dagelijks leven kom ik niet veel leuke mannen tegen.
Het leven is gewoon zo mooi en het is zonde om daar niet van te genieten. Het zou dan ook prachtig zijn als ik hier mijn soulmate zou kunnen vinden want dan kunnen we er samen van genieten.