Te vaak is mijn hart al gebroken, ben het eigenlijk wel een beetje zat, heb het gehad met valse beloftes en rare jongens.. Gewoon iemand die lief is en me met respect behandeld moet toch niet teveel gevraagd zijn?
Of dit nu uitdraait op een one night stand of net eventjes iets meer dat maakt voor mij echt niets uit, als we het maar fijn hebben samen. Het liefst zoek ik wel iets regelmatigs, maar het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe het klikt.
Mij kleden naar mijn leeftijd doe ik niet, mij gedragen naar mijn leeftijd ook niet. Wat doe ik dan wel, genieten, reizen en zoeken naar een leuke vent.