Te vaak is mijn hart al gebroken, ben het eigenlijk wel een beetje zat, heb het gehad met valse beloftes en rare jongens.. Gewoon iemand die lief is en me met respect behandeld moet toch niet teveel gevraagd zijn?
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.
Helaas zegt mijn hond niets terug op de lange wandelingen die ik met hem maak, het zou daarom leuk zijn als ik leuk gezelschap had die wel genoeg te vertellen had.
Al weer jarenlang ben ik single en er weer aan toe om met een leuke man een fantastische tijd te hebben. Samen op pad gaan in binnen- en buitenland en genieten van elke seconde dat we bij elkaar zijn!
Sinds jaren ben ik al weer vrijgezelle maar wil er toch nog een draai aan geven in mijn leven. Het is namelijk best saai om alles alleen te moeten doen en ervaar ook eenzame momenten. Laat maar een lief berichtje achter als je interesse hebt.