Ik ben geen moeilijke vrouw, stel geen zware eisen aan de man met wie ik een relatie wil opbouwen. Zoek gewoon een vriendelijke, lieve man die een heel fijn karakter heeft.
Als ik ergens voor ga wil ik het maximale eruit halen, mijn man echter is tevreden met heel veel minder, voor mij aanleiding om op zoek te gaan! Ben jij ook zo een strever?
Misschien lijk ik hier wel een braaf vrouwtje, maar ik ga natuurlijk geen blootfoto's van mezelf hier neerzetten. Ik zou zeggen, als je me bloot wil zien, moet je gewoon langs komen en kijken of het uitzicht je bevalt.