Ik ben geen moeilijke vrouw, stel geen zware eisen aan de man met wie ik een relatie wil opbouwen. Zoek gewoon een vriendelijke, lieve man die een heel fijn karakter heeft.
Wie wil het met me doen? Ja, ik kan hier hele verhalen gaan vertellen over mijn leven, maar daar kom ik niet voor en ik vind dat ook niet leuk. Ik heb het er liever over of en hoe we het met elkaar gaan doen. Ik heb wel een paar leuke fantasietjes, zou het leuk vinden als jij je uit kunt laten komen.
Voor mijn leeftijd ben ik nog erg sportief. Doe aan wandelen, zwemmen, fietsen en ja hoor muurklimmen. Zijn er hier sportieve types die eens samen iets leuks willen ondernemen?