Volgens mij zijn hier best mannen die kennis met me willen maken, let wel, ik ga alleen voor serieuze mannen die een relatie zoeken. Dus mocht je single zijn en serieus naar een geliefde zoeken dan kan ik dat zomaar zijn!
Het leven kan soms heel raar lopen maar om bij de pakken neer te gaan zitten is zeker niet de oplossing. Toen ik nog getrouwd was, kregen ik en mijn man een verkeersongeval. Mijn toenmalige man kwam er goed vanaf en ik zit sindsdien in een rolstoel. Helaas kwam er een scheiding en ben ik nu single. Ik zou het toch nog wel heel fijn vinden om nog mijn leven met iemand te kunnen delen.
Al weer jarenlang ben ik single en er weer aan toe om met een leuke man een fantastische tijd te hebben. Samen op pad gaan in binnen- en buitenland en genieten van elke seconde dat we bij elkaar zijn!
Van de overgang heb ik zelf weinig gemerkt of zelfs niks maar mijn partner wil echt nog maar heel weinig is kan soms ook best humeurig zijn. Op dat soort momenten wil ik gewoon naar buiten lopen en leuke dingen doen met iemand anders. Helaas heb ik diegene nog niet gevonden maar ik geef het nog maar wat tijd.
Wat ik zoek, is een leuke man, die geen gekke dingen van me verwacht. Want veel mannen willen alleen maar perverse dingen met me doen en dat wil ik echt niet. Ik zoek gewoon een fijn persoon die lief voor me is, van wie ik mag leven zoals ik wil en die mijn leven wat leuker maakt. En als we dan een stapje verder gaan, is dat natuurlijk best goed.Ba
Ik heb nog niet zoveel ervaring met online dating. Het is niet echt iets van mijn generatie. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Wie niet waagt wie niet wint.