Hoi, ik ben een lieve oudere vrouw. Ik ben zorgzaam, oprecht en ik ga elke dag graag gaan werken, wat ik niet onbelangrijk vindt. Ik zoek een serieuze relatie met een man van rond mijn leeftijd.
Laatst vroegen mijn kleinkinderen waarom opa er niet is, en dan denk ik ja dat is een goede vraag. En of oma altijd alleen blijft. Daar sta je dan met je mond vol tanden kan ik je zeggen want het is ook niet waar ik voor gekozen heb.
Pas geleden oma geworden en ik geniet daar echt van. Maar het laat mij ook wel een andere kant zien. Bij een oma hoort immers ook een opa, en dat is iets wat ik zelf ook wel echt begin te voelen.
Hallo iedereen, ik ben Liesbeth en net zoals zovelen ook op zoek naar een partner. Ik heb jaren genoten van het vrijgezellenbestaan, maar nu is het echt wel tijd geworden om me te gaan settelen en dan liefst met een fijne man aan mijn zijde. Ik ben een beetje een vrije geest en hoop op deze manier toch een gelijkgestemde ziel te treffen.