Soms hoor ik mensen denken oud grijs beetje mollig logisch dat ze alleen is, maar is dat wel echt wat mensen denken? Want ik zou wel erg graag een maatje willen in mijn leven.
Ik ben heel erg zelfstandig ik kan zelf mijn auto band verwisselen en die dingen dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar ik zou wel graag mooie momenten willen beleven met een leuke man.
Van mijn leeftijd heb ik echt geen last, ik voel me nog steeds 20 en wil gewoon heel veel seks. Nu alleen nog even een leuke man vinden die net zo veel energie heeft als ik.