Een tijdje terug heb ik mijn eerste one night stand gehad! Ik vond het eng, maar ook vreselijk spannend! En aan spanning ben ik wel een beetje verslaafd, dus ik wil dat nog wel eens doen!
In mijn relatie heb ik al jaren geen romantiek meer beleefd. Zelfs een romantisch dinertje kan er niet meer vanaf. Het lijkt me dan ook verstandig om eens buiten de deur te zoeken want ik zit namelijk nog vol met leven.
Het liefst wordt ik oud en gelukkig met een heel lieve man die net als ik dol op kinderen is. Mijn kinderwens is groot en als ik de man heb gevonden die de ware voor me is gaan we eerst plezier maken en daarna aan kinderen beginnen.