Elke dag kunnen genieten van het leven en van jou is waar ik voor ga. Laat elke dag een feestje zijn voor ons beide en de liefde hoogtij vieren omdat we verliefd zijn op elkaar.
Een bril is het enige wat ik nodig heb voor de rest werkt bij mij alles nog prima. Heb ook nog weer de keuring gehad en ik mag weer een jaartje verder. Hoe zit dat met jou?
Door mijn grijze haren zou je zeggen dat ik misschien uit Nederland kom maar helaas mijn roots liggen in het buitenland. Lang geleden als baby hier naar toe gebracht en zou nu wel graag eens de reis terug naar huis maken.