Een lat relatie is misschien een stomme keuze geweest, maar nu kom ik niet meer zo goed van hem af. Ik woon al alleen, dus er is genoeg plek voor een nieuwe man in mijn leven! Kus
Wat ik zoek, is een leuke man, die geen gekke dingen van me verwacht. Want veel mannen willen alleen maar perverse dingen met me doen en dat wil ik echt niet. Ik zoek gewoon een fijn persoon die lief voor me is, van wie ik mag leven zoals ik wil en die mijn leven wat leuker maakt. En als we dan een stapje verder gaan, is dat natuurlijk best goed.Ba
In het begin was ik blij dat ik bij mijn man weg was, vrijheid! Maar begint nu toch weer te kriebelen. Niet naar hem natuurlijk, maar zou wel weer fijn zijn een levenspartner te hebben.