Een lange afstandsrelatie is niet altijd handig. Dat blijkt ook wel want ik zie mijn vriend gewoon niet zo vaak als dat ik zou willen. Hier hoop ik dan iemand "voor erbij" te vinden.
Een serieuze en transparante relatie waarin we ons zelf kunnen zijn en waarin we communiceren met elkaar, dat zou ik graag wensen. Ik houd wel van een beetje gekkigheid. Het leven is al serieus genoeg.
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Wie wil het met me doen? Ja, ik kan hier hele verhalen gaan vertellen over mijn leven, maar daar kom ik niet voor en ik vind dat ook niet leuk. Ik heb het er liever over of en hoe we het met elkaar gaan doen. Ik heb wel een paar leuke fantasietjes, zou het leuk vinden als jij je uit kunt laten komen.
Wat ik zoek, is een leuke man, die geen gekke dingen van me verwacht. Want veel mannen willen alleen maar perverse dingen met me doen en dat wil ik echt niet. Ik zoek gewoon een fijn persoon die lief voor me is, van wie ik mag leven zoals ik wil en die mijn leven wat leuker maakt. En als we dan een stapje verder gaan, is dat natuurlijk best goed.Ba