Wie wil er nu in zijn eentje oud worden? Ik in ieder geval niet, vandaag dat ik mijn stoute schoenen heb aangetrokken, om hier een leuk maatje te vinden.
Uniek ben ik zeker als persoon, maar misschien is ieder persoon dat wel. Ik ben altijd vrolijk en sta met het goede been op, zo een maatje zoek ik ook graag in mijn leven.
De romantiek in mijn leven is wat ik erg mis, zeven jaar ben ik nu alleenstaand en wordt het hoog tijd om weer eens een romantisch avondje door te brengen met de man die mijn wel ziet zitten als partner.
Misschien lijk ik hier wel een braaf vrouwtje, maar ik ga natuurlijk geen blootfoto's van mezelf hier neerzetten. Ik zou zeggen, als je me bloot wil zien, moet je gewoon langs komen en kijken of het uitzicht je bevalt.