Een ras echte Groningse meid, en ik moet zeggen ik ben er trots op. Maar dat houdt niet in dat ik trots ben op alles in mijn leven want iedereen maakt fouten toch?
Ja ik heb iets met zwart niet dat ik depressief ben of zo maar ik vind de kleur gewoon mooi. Ik heb wel eens gehoord he buuf ga je al weer naar een begrafenis maar dit is gewoon hoe ik ben. Take it of leave it.
Wat meer plezier beleven is aan mij wel besteed, ik ben niet iemand die zichzelf kan vermaken maar met een lieve vriend naast me gaat mij dat gemakkelijk af. Ik hoop snel iemand te vinden waarmee het gezellig is.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met online dating. Het is niet echt iets van mijn generatie. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Wie niet waagt wie niet wint.
In mijn mening ben ik best nog wel hip voor mijn leeftijd. Een leuke vent ontbreekt helaas nog altijd in mijn leven dus ik hoop dat dit snel eens veranderd. Iedereen verdient een beetje liefje denk ik.