Nog maar net weer vrijgezel en ik merk nu al dat het niets voor mij is, ik mis mijn ex niet hoor, dat was een l*l, maar zoek een lieverd die mij een mooie tijd bezorgt en natuurlijk zul jij ook niets tekort komen bij mij.
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Ik ben heel erg zelfstandig ik kan zelf mijn auto band verwisselen en die dingen dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar ik zou wel graag mooie momenten willen beleven met een leuke man.
Weet niet of iemand op mij zit te wachten maar anders om doe ik dat wel. Ik zou mijn tijd wel weer eens lekker nuttig willen maken. En misschien is dat nuttig maken wel met jou!
heb al een en ander meegemaakt, vandaar ook dat ik hier opzoek ben naar een nieuwe start met een lief iemand om de rest van mijn leven mee te delen. Het klinkt te mooi om waar te zijn maar ik ga er gewoon voor..
Wat vind je van mij? Kan ik er nog mee door? ik ben nog best lekker hoor. Dat is het voordeel van mijn leeftijd, ik geniet volop van sex en heb behoorlijk wat ervaring. Ik weet precies wat ik moet doen om jou eens lekker klaar te laten komen. Wel pas na een heel lang voorspel natuurlijk...