Als je net als ik een relatie hebt en daar geen voldoening uithaalt dan moeten we een keer met elkaar praten. Ik ben benieuwd of we op dezelfde golflengte zitten en dezelfde verwachtingen hebben.
Ouderdom komt met gebreken is mij altijd geleerd maar gelukkig is dat bij mij nog niet zo. Ik geniet nog vol op en doe nog steeds leuke dingen. Het is dan jammer genoeg nog steeds in mijn eentje.
heb al een en ander meegemaakt, vandaar ook dat ik hier opzoek ben naar een nieuwe start met een lief iemand om de rest van mijn leven mee te delen. Het klinkt te mooi om waar te zijn maar ik ga er gewoon voor..