Liefde kent geen leeftijd, dus waarom zou ik op mijn leeftijd niet op zoek gaan naar een leuke man. Wel een man die open staat voor reizen, genieten en die een Bourgondiër is.
Een bril is het enige wat ik nodig heb voor de rest werkt bij mij alles nog prima. Heb ook nog weer de keuring gehad en ik mag weer een jaartje verder. Hoe zit dat met jou?
Laat mij dan ook maar bij die groep vreemdgangers horen. Het grootste deel van de bevolking schijnt dat te doen, dus waarom ik niet? Ik ben er geil genoeg voor, ik kan best meerdere mannen aan. De mijne en dus anderen. Jou dus ook!
Wat vind je van mij? Kan ik er nog mee door? ik ben nog best lekker hoor. Dat is het voordeel van mijn leeftijd, ik geniet volop van sex en heb behoorlijk wat ervaring. Ik weet precies wat ik moet doen om jou eens lekker klaar te laten komen. Wel pas na een heel lang voorspel natuurlijk...
Mijn zoon is de deur en zoek een lieve man die met mij leuke dingen wil ondernemen. Ik ben een huiselijk vrouw, lief, attent en heel romantisch ingesteld. Met u een avondje doorbrengen lijkt me heerlijk.