Mijn man en ik hebben al jaren een open relatie, op deze manier houden we de spanning erin. Onze enige regel is geen gevoelens hebben voor een ander. Dus echt alleen de lusten!!!
En dan doe je iets als zestigjarige ( plus een beetje) in eens online met je profiel. Nooit gedacht dat ik het zou doen maar in het dagelijks leven kom ik niet veel leuke mannen tegen.
In mijn mening ben ik best nog wel hip voor mijn leeftijd. Een leuke vent ontbreekt helaas nog altijd in mijn leven dus ik hoop dat dit snel eens veranderd. Iedereen verdient een beetje liefje denk ik.