Mijn vrije tijd spendeer ik graag met de kinderen. Uiteraard wil ik ook gewoon wat tijd voor mezelf en dat zou ik graag willen doorbrengen in goed gezelschap.
Ik zit op dit moment in een open relatie. Ik moet zeggen dat we dat op zich wel bevalt maar ik wil natuurlijk wel het maximale uit de leven halen. Als het kan wil ik gewoon echt leuk gevonden worden iemand die me als het waren iedere dag de zon laat zien. Dat is wat ik zoek in mijn leven.
Een bril is het enige wat ik nodig heb voor de rest werkt bij mij alles nog prima. Heb ook nog weer de keuring gehad en ik mag weer een jaartje verder. Hoe zit dat met jou?