Voor mijn leeftijd ben ik nog erg sportief. Doe aan wandelen, zwemmen, fietsen en ja hoor muurklimmen. Zijn er hier sportieve types die eens samen iets leuks willen ondernemen?
Een partner in mijn leven hebben is waar ik oprecht naar uitkijk, wil niet de laatste jaren van mijn leven in mijn eentje doorbrengen. Samen met een leuke vriend genieten is waar ik naar uitkijk.