Soms hoor ik mensen denken oud grijs beetje mollig logisch dat ze alleen is, maar is dat wel echt wat mensen denken? Want ik zou wel erg graag een maatje willen in mijn leven.
Hoi daar ik zoek een toyboy, ben jij een jonge knul die op een oudere vrouw valt, dan moet je mij hebben. Uiterlijk speelt voor mij geen rol maar een jonge geest wel. Ik hoop dat wij snel spannende uurtjes beleven.
De kinderen zijn bijna het huis uit en dat betekent dat ik weer tijd over heb. Ik zoek daarom niet onmiddellijk een relatie maar het lijkt mij heel leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen en wat komt, dat komt gewoon!