Nog niet heel lang ben ik alleenstaand en zou het heerlijk vinden om weer een man naast me te hebben die mij een goed gevoel geeft. Samen aan de toekomst bouwen is waar ik voor wil gaan.
Nu ik eindelijk van de rust kan genieten na jarenlang hard gewerkt te hebben, heb ik ook ruimte voor een relatie. Ik woon prachtig en vrijstaand, het is echt een paradijsje. Maar dan wel voor met z'n tweeën. Alleen is ook maar alleen.
Sta eigenlijk redelijk alleen in mijn leven. Kinderen heb ik nooit gekregen en dus heb je ook niet veel familie meer. En ik begin behoorlijk eenzaam te worden.