Het leven is gewoon zo mooi en het is zonde om daar niet van te genieten. Het zou dan ook prachtig zijn als ik hier mijn soulmate zou kunnen vinden want dan kunnen we er samen van genieten.
Kunst is een beetje de rode draad doorheen mijn leven. Mijn werk en ook mijn hobby gaat hierover. Het spreekt dus voor zich dat ik op zoek ben naar mensen die deze interesse delen.
In mijn relatie heb ik al jaren geen romantiek meer beleefd. Zelfs een romantisch dinertje kan er niet meer vanaf. Het lijkt me dan ook verstandig om eens buiten de deur te zoeken want ik zit namelijk nog vol met leven.