Een leuke man om me heen is die ik mis, het liefst zou ik meteen gaan samenwonen met iemand die verliefd op me is en ik op hem. Moet die man nog zien te vinden en hoop dat het me hier lukt.
Overdag heb ik teveel tijd en in de avond lig ik te verlangen naar iets wat ik al lang niet meer krijg en waar ik niet zonder kan. Ik hoop dat ik via hier een lieve en sexy man kan ontmoeten om af en toe eens af te spreken.
Als ik ergens voor ga wil ik het maximale eruit halen, mijn man echter is tevreden met heel veel minder, voor mij aanleiding om op zoek te gaan! Ben jij ook zo een strever?