Het leven is gewoon zo mooi en het is zonde om daar niet van te genieten. Het zou dan ook prachtig zijn als ik hier mijn soulmate zou kunnen vinden want dan kunnen we er samen van genieten.
En dan doe je iets als zestigjarige ( plus een beetje) in eens online met je profiel. Nooit gedacht dat ik het zou doen maar in het dagelijks leven kom ik niet veel leuke mannen tegen.
Het wordt hoog tijd dat ik weer eens lekker uit mijn dak kan gaan. Gezellig gaan stappen met een paar leuke vrienden. Even dansen en dan schuur ik graag tegen jou aan..