Als de man van huis is dan danst de vrouw op tafel haha. Nee zo erg is het niet gesteld hier! Maar ik wil wel een dansje doen hoor, samen met jou misschien?
Zoals je op mijn foto's kunt zien, schaam ik me niet voor mijn lichaam. Ik vind dat ik er nog goed uitzie voor mijn leeftijd en dat ik nog vol mag genieten van alle geile geneugten van het leven.
In het begin was ik blij dat ik bij mijn man weg was, vrijheid! Maar begint nu toch weer te kriebelen. Niet naar hem natuurlijk, maar zou wel weer fijn zijn een levenspartner te hebben.