Nog niet zo lang geleden had ik een relatie maar hij ging jammer genoeg vreemd. Even had ik het vertrouwen in mannen verloren maar ik geloof niet dat iedereen zo is. Daarom besloot ik het nog eens een kans te geven.
Zoals je op mijn foto's kunt zien, schaam ik me niet voor mijn lichaam. Ik vind dat ik er nog goed uitzie voor mijn leeftijd en dat ik nog vol mag genieten van alle geile geneugten van het leven.
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.