Het leven kan soms nog al hard zijn voor sommige mensen, dat heb ik jammer genoeg van dichtbij mee gemaakt. Dus soms is het ook fijn als je een lichtpuntje hebt waar je naar toe kan leven.
Al weer jarenlang ben ik single en er weer aan toe om met een leuke man een fantastische tijd te hebben. Samen op pad gaan in binnen- en buitenland en genieten van elke seconde dat we bij elkaar zijn!
Hoi! Ik ben Nadine, ik ben gescheiden en ik ben werkzaam als opvoedster. Ik zoek contact met een leuke man van rond mijn leeftijd die graag iets gezellig wil ondernemen en zien waar het schip strandt.
Het alleen zijn begint me een beetje parten te spelen, ik wil heel graag een man leren kennen met wie ik mijn dagen mag slijten maar kan je wel verzekeren dat dat er nog heel veel zijn.
Mijn leven alleen moet nu maar eens over zijn. Vanaf nu ga ik genieten met een man erbij. Ik hou van wandelen, fietsen, reizen en dat alles ga ik nu samen met iemand doen. Met jou misschien?