Liefde kent geen leeftijd, dus waarom zou ik op mijn leeftijd niet op zoek gaan naar een leuke man. Wel een man die open staat voor reizen, genieten en die een Bourgondiër is.
Van mijn leeftijd heb ik echt geen last, ik voel me nog steeds 20 en wil gewoon heel veel seks. Nu alleen nog even een leuke man vinden die net zo veel energie heeft als ik.
Soms hoor ik mensen denken oud grijs beetje mollig logisch dat ze alleen is, maar is dat wel echt wat mensen denken? Want ik zou wel erg graag een maatje willen in mijn leven.