Als je alleen maar uit bent op een nachtje plezier dan gelieve niet te reageren. Ik zie er goed uit voor mijn leeftijd en wil weer een man leren kennen die mij wel ziet zitten als zijn liefje.
Ik ben heel erg zelfstandig ik kan zelf mijn auto band verwisselen en die dingen dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar ik zou wel graag mooie momenten willen beleven met een leuke man.
Ik hoop echt dat je even de tijd voor me neemt, als je me meteen al leuk vind dan wil ik graag een keer met je afspreken. Ik heb wel de verwachting dat je net als ik single bent en een vaste relatie zoekt.
Ik ben er aan toe om met een man een gezellige tijd te hebben, ik heb een tijd lang de mannen niet meer vertrouwd maar dat heeft met mijn verleden te maken. Valt ook niet mee om acht jaar als alleenstaande vrouw door het leven te gaan.