Ik mag dan wel een vriendje hebben maar hij heeft zo weinig aandacht voor mij. Romantisch is hij al helemaal niet en ik hou wel van een romantische avond met een lekker glaasje en kaarsje erbij
De kinderen zijn bijna het huis uit en dat betekent dat ik weer tijd over heb. Ik zoek daarom niet onmiddellijk een relatie maar het lijkt mij heel leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen en wat komt, dat komt gewoon!
Voor mijn leeftijd ben ik nog erg sportief. Doe aan wandelen, zwemmen, fietsen en ja hoor muurklimmen. Zijn er hier sportieve types die eens samen iets leuks willen ondernemen?