Een partner in mijn leven hebben is waar ik oprecht naar uitkijk, wil niet de laatste jaren van mijn leven in mijn eentje doorbrengen. Samen met een leuke vriend genieten is waar ik naar uitkijk.
Helaas zegt mijn hond niets terug op de lange wandelingen die ik met hem maak, het zou daarom leuk zijn als ik leuk gezelschap had die wel genoeg te vertellen had.
Sinds jaren ben ik al weer vrijgezelle maar wil er toch nog een draai aan geven in mijn leven. Het is namelijk best saai om alles alleen te moeten doen en ervaar ook eenzame momenten. Laat maar een lief berichtje achter als je interesse hebt.
Het wordt hoog tijd dat ik weer eens lekker uit mijn dak kan gaan. Gezellig gaan stappen met een paar leuke vrienden. Even dansen en dan schuur ik graag tegen jou aan..