Ik vind het heel spannend om hier te zijn en voel de opwinding in me stijgen als ik er aan denk dat er mannen zijn die erg opgewonden worden van mijn foto's. Wil maar wat graag zo een man leren kennen.
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.
Ben best onzeker geworden na mijn scheiding, misschien wel omdat mijn man een jongere vriendin heeft gevonden en mij daarom verlaten heeft. Dus ik zou het erg fijn vinden om weer wat meer zekerder te worden in mijn leven.
Mijn vorige slaaf komt niet meer bij me, we klikten toch niet zoals het zou moeten. Daarom zoek ik wederom een onderdanige man, die mijn slaaf wil worden. We bespreken uiteraard hoe we het allebei willen en dan kan het niet mislukken.
Een dame op leeftijd zoekt een heer op leeftijd om gezellige momenten mee te beleven. Graag een heer die net als ik geen relatie meer heeft. Ik ben sinds een jaar weduwe en wil nog genieten van het leven.
Ja ik heb iets met zwart niet dat ik depressief ben of zo maar ik vind de kleur gewoon mooi. Ik heb wel eens gehoord he buuf ga je al weer naar een begrafenis maar dit is gewoon hoe ik ben. Take it of leave it.