Het leven kan soms veel doornen hebben, de laatste doornen ben ik verloren. Dit betekent dat het leven alleen maar mooier kan worden, niets houd mij daarom meer tegen om nog de leuke lieve man te vinden.
In het begin was ik blij dat ik bij mijn man weg was, vrijheid! Maar begint nu toch weer te kriebelen. Niet naar hem natuurlijk, maar zou wel weer fijn zijn een levenspartner te hebben.
In mijn mening ben ik best nog wel hip voor mijn leeftijd. Een leuke vent ontbreekt helaas nog altijd in mijn leven dus ik hoop dat dit snel eens veranderd. Iedereen verdient een beetje liefje denk ik.