Ik heb denk ik een oude ziel, want oudere mannen trekken mij altijd erg aan. Maar ik weet ook wel dat die niet zitten te wachten op een jonge dame met bijna geen levenservaring.
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Hallo iedereen, ik ben Liesbeth en net zoals zovelen ook op zoek naar een partner. Ik heb jaren genoten van het vrijgezellenbestaan, maar nu is het echt wel tijd geworden om me te gaan settelen en dan liefst met een fijne man aan mijn zijde. Ik ben een beetje een vrije geest en hoop op deze manier toch een gelijkgestemde ziel te treffen.
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.