Wat meer plezier beleven is aan mij wel besteed, ik ben niet iemand die zichzelf kan vermaken maar met een lieve vriend naast me gaat mij dat gemakkelijk af. Ik hoop snel iemand te vinden waarmee het gezellig is.
Ouderdom komt met gebreken is mij altijd geleerd maar gelukkig is dat bij mij nog niet zo. Ik geniet nog vol op en doe nog steeds leuke dingen. Het is dan jammer genoeg nog steeds in mijn eentje.
Gouden bergen kan ik je niet beloven, daar ligt de situatie iets te ingewikkeld voor. Maar zo nu en dan een avondje lekkere spanning en stoute dingen durf ik wel aan te gaan. Misschien kan ik zelfs wel een keer blijven slapen, ik ben een kampioen in het verzinnen van smoezen.