Voor mij is wederzijds vertrouwen een voorwaarden voor een goede relatie. Na een mislukking hoop ik nu meer geluk te vinden in de liefde. Hoop dat jij die positief ingestelde man bent waar ik naar op zoek ben.
heb al een en ander meegemaakt, vandaar ook dat ik hier opzoek ben naar een nieuwe start met een lief iemand om de rest van mijn leven mee te delen. Het klinkt te mooi om waar te zijn maar ik ga er gewoon voor..
In mijn mening ben ik best nog wel hip voor mijn leeftijd. Een leuke vent ontbreekt helaas nog altijd in mijn leven dus ik hoop dat dit snel eens veranderd. Iedereen verdient een beetje liefje denk ik.
Ben graag op strand, ik hou er echt van om naar de zee te gaan kijken en mijn gedachtes alle kanten op te laten gaan. Maar gaan mijn dromen die ik dan heb nog uitkomen?