Als je iets mist moet je het zoeken. Dat is exact wat ik doe! Ben een gezellige sociale meid die houdt van avontuurtjes. Heb een relatie, maar die vlot niet zo. Wie kan me geven wat ik mis?
Laatst vroegen mijn kleinkinderen waarom opa er niet is, en dan denk ik ja dat is een goede vraag. En of oma altijd alleen blijft. Daar sta je dan met je mond vol tanden kan ik je zeggen want het is ook niet waar ik voor gekozen heb.
Ik ben een rustige vrouw, die al weer een tijd alleen is. Ik kan genieten van een goed boek of van een puzzel van meer dan 1000 stukjes. Dan word ik helemaal zen.