Lieve schatten, schrijf me maar eens als je eens een keer zin hebt in wat anders. Ik heb dat namelijk ook, misschien kunnen we daar allebei ons voordeel uit halen. Waar hou jij het meest van?
Een tedere man wil ik ontmoeten iemand die me liefde en aandacht geeft want dat is wat ik erg mis. Drie jaar ben ik nu alleenstaand en heb in al die jaren geen andere vriend gehad.
Ik hou er van om leuk uit te zien, want ik besteed veel aan mijn uiterlijk. En zoek ik een leuke man die ook ook goed uitziet en waarmee ik mezelf kan zijn.
Ik ben een beetje huiverig om hier naar een sexcontact te zoeken maar mijn vriendin heeft er goede ervaringen mee. Ben dus benieuwd wat ik hier zoal tegen ga komen..