Een man heb ik niet nodig heb ik altijd geroepen, ik dacht ik dop mijn eigen boontje wel. Juist nu ik ouder word merk ik het gemis van een man, daarom ben ik weer actief zoekende. De boontjes samen doppen lijkt mij veel gezelliger.
Na de scheiding is een hoop rust in mijn leven gekomen, misschien wel een beetje te veel rust. Daarom ben ik weer op zoek naar wat leuke spanning en plezier. Met mij kun je heel veel lachen en ik kan me ook makkelijk aanpassen.
In het begin was ik blij dat ik bij mijn man weg was, vrijheid! Maar begint nu toch weer te kriebelen. Niet naar hem natuurlijk, maar zou wel weer fijn zijn een levenspartner te hebben.