Ik ben een heel gevoelige dame die niet echt hopeloos is maar toch wel op zoek is naar wat vriendschap en genegenheid. Bij mij kan je altijd terecht voor een goed gesprek en ik kan ook altijd een luisterend oor hebben.
Na mijn scheiding, die echt heel heftig was, ben ik echt door een enorme hel gegaan. Gelukkig zie ik nu het licht weer en durf ik het langzaam aan om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.
Mijn man zegt altijd dat mijn borsten nog zo mooi rechtop staan. Het zal wel, maar doe er dan ook wat mee! Dat komt er dus niet van. Geen woorden maar daden zeg ik altijd maar!