Kan veel verhalen hier gaan vertellen maar daar komen we beide niet verder mee. Ik zoek een maatje, misschien ook wel in een relatie, die het vuurtje weer aan kan wakkeren.
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen die sterk in hun schoenen staan en weten wat ze willen. Het liefste wel alleen single mannen want ik wil niet tussen 2 mensen in staan.
Al tijden woon ik alleen in mijn appartementje. Beviel me altijd prima, maar het wordt nu eindelijk eens een keer tijd om naar de volgende fase in mijn leven te gaan. En dat is de fase dat man en vrouw samen gaan leven, al het goede te gaan delen. Daarom ben ik nu op zoek naar een man die in dezelfde fase zit als ik. Samen verder gaan dus.