Ga jij voor avontuur en durf jij een ritje met mij te maken? Ik ben goed van vertrouwen en hoop dan ook op een aardige man die mijn vertrouwen niet beschaamd. Ik wil een gezellige tijd met iemand die ook lekker kan babbelen.
Wat je ziet op mijn profiel aan foto's is wie ik echt ben. Maar de vraag is of daar wel iemand voor is. Ik ken de gezegde op ieder potje past een dekseltje maar is dat ook echt zo?
Als de man van huis is dan danst de vrouw op tafel haha. Nee zo erg is het niet gesteld hier! Maar ik wil wel een dansje doen hoor, samen met jou misschien?
In mijn mening ben ik best nog wel hip voor mijn leeftijd. Een leuke vent ontbreekt helaas nog altijd in mijn leven dus ik hoop dat dit snel eens veranderd. Iedereen verdient een beetje liefje denk ik.