Mijn verlegenheid zit me eigenlijk wel serieus in de weg en ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. Hier kan ik schrijven en zo durf ik wel meer, dus misschien dat het me zo wel lukt rechtuit te zijn?
Wat vind je van mij? Kan ik er nog mee door? ik ben nog best lekker hoor. Dat is het voordeel van mijn leeftijd, ik geniet volop van sex en heb behoorlijk wat ervaring. Ik weet precies wat ik moet doen om jou eens lekker klaar te laten komen. Wel pas na een heel lang voorspel natuurlijk...
Een vriendschap met meer als het meezit, dat zou ik op mijn leeftijd nog wel willen. Maar goed je moet dan wel die ene persoon vinden. Ben open minded en dus makkelijk in de omgang.
Mijn vorige slaaf komt niet meer bij me, we klikten toch niet zoals het zou moeten. Daarom zoek ik wederom een onderdanige man, die mijn slaaf wil worden. We bespreken uiteraard hoe we het allebei willen en dan kan het niet mislukken.
Er is in mijn leven wel plek voor een man. Een vaste plek dus. Ik durfde dat nooit aan, maar sinds mijn vader is overleden, ben ik na gaan denken. Mijn moeder is dan wel haar man kwijt, maar ze heeft wel echte liefde gekend. iemand die altijd naast haar stond. Ik wil dat ook, ik wil niet alleen oud worden. Ik wil liefde.