Ik ben klein, maar bere gezellig, wil jij het ook gezellig hebben, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Ik hou van uitgaan en gezellig ergens wat drinken.
Helaas zegt mijn hond niets terug op de lange wandelingen die ik met hem maak, het zou daarom leuk zijn als ik leuk gezelschap had die wel genoeg te vertellen had.
Ik ben heel erg zelfstandig ik kan zelf mijn auto band verwisselen en die dingen dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar ik zou wel graag mooie momenten willen beleven met een leuke man.