Zit graag in het park, lekker nadenken, de boel los kunnen laten en soms zelfs de eendjes voeren. Misschien heel simpel maar ik hou ook echt van de simpele dingen in het leven.
Een bril is het enige wat ik nodig heb voor de rest werkt bij mij alles nog prima. Heb ook nog weer de keuring gehad en ik mag weer een jaartje verder. Hoe zit dat met jou?
Weet niet of iemand op mij zit te wachten maar anders om doe ik dat wel. Ik zou mijn tijd wel weer eens lekker nuttig willen maken. En misschien is dat nuttig maken wel met jou!
Ik ben een beetje huiverig om hier naar een sexcontact te zoeken maar mijn vriendin heeft er goede ervaringen mee. Ben dus benieuwd wat ik hier zoal tegen ga komen..