Ik heb nog niet zoveel ervaring met online dating. Het is niet echt iets van mijn generatie. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Wie niet waagt wie niet wint.
Het is altijd fijn om iemand te ontmoeten waar je mee op één lijn zit. Het is al even geleden dat ik zo'n persoon om mij heen had dus ik ben weer op zoek gegaan. Ik hou van mannen die weten wat ze willen en gevoel voor humor hebben.
Wel, ik kan je zeggen dat ik al een bewogen leventje achter de rug heb. Maar dat houdt me niet tegen om te genieten van elke dag en nieuwe mensen leren kennen hoort daar ook bij.