Pak erg graag de trein op vrijdag middag om zomaar ergens heen te gaan voor een weekendje. Soms is dat in eigen land maar soms ook richting Frankrijk Duitsland of Nederland. Zijn er meer van zulke avonturiers?
Een tedere man wil ik ontmoeten iemand die me liefde en aandacht geeft want dat is wat ik erg mis. Drie jaar ben ik nu alleenstaand en heb in al die jaren geen andere vriend gehad.
Ik geniet regelmatig in Duitsland, daar in de mooie Eifel gebied heb ik een prachtig onderkomen opgebouwd de laatste jaren. Vooral in de winter kan je er heerlijk genieten van de natuur, de rust en zeker de ruimte.