Hoi mannen, ik ben een gelukkige single en ook heel bewust omdat ik nog geen zin heb om mij te binden. Een goede vriend zou ik wel heel fijn vinden waarmee ik veel op stap kan en ook het nodige plezier maken!
Uniek ben ik zeker als persoon, maar misschien is ieder persoon dat wel. Ik ben altijd vrolijk en sta met het goede been op, zo een maatje zoek ik ook graag in mijn leven.
Helaas zegt mijn hond niets terug op de lange wandelingen die ik met hem maak, het zou daarom leuk zijn als ik leuk gezelschap had die wel genoeg te vertellen had.
Ik voel me niet oud. Ook al zeggen de kinderen ONS MA wel ik voel me nog echt jong en wil dat ook wel uitspelen. Misschien ben jij ook tevreden met je leven thuis maar mis je de seks? Ik in ieder geval wel. Waar wacht jij op?
Volgens mij zijn hier best mannen die kennis met me willen maken, let wel, ik ga alleen voor serieuze mannen die een relatie zoeken. Dus mocht je single zijn en serieus naar een geliefde zoeken dan kan ik dat zomaar zijn!
Fotograferen is een passie van mij, ik zet mijzelf vaak op de gevoelige plaat. Toch wil ik een keer een man voor mijn camera hebben en hem op de gevoelige plaat vastleggen. Wat er daarna gebeurt sta ik niet voor in.