Laatst vroegen mijn kleinkinderen waarom opa er niet is, en dan denk ik ja dat is een goede vraag. En of oma altijd alleen blijft. Daar sta je dan met je mond vol tanden kan ik je zeggen want het is ook niet waar ik voor gekozen heb.
Sinds jaren ben ik al weer vrijgezelle maar wil er toch nog een draai aan geven in mijn leven. Het is namelijk best saai om alles alleen te moeten doen en ervaar ook eenzame momenten. Laat maar een lief berichtje achter als je interesse hebt.
Het berichtje wat je me gaat sturen omdat je nader kennis met me wil maken zie ik maar wat graag tegemoet. Ik hoop dat jij die bourgondische man bent die van het leven geniet.