Ik ben Annelies, ben een kapster en ik hou van uitgaan, festivals en concerten en ik ga ook naar de kunstacademie. Ik zoek iemand die een beetje hetzelfde in elkaar zit als ik.
Ik hoop echt dat je even de tijd voor me neemt, als je me meteen al leuk vind dan wil ik graag een keer met je afspreken. Ik heb wel de verwachting dat je net als ik single bent en een vaste relatie zoekt.
Lekker in de natuur en dan dagdromend over wat de toekomst zou brengen. Uren kan ik dat soms wel doen. Maar ik kom altijd op het zelfde uit, iemand die mijn leven leuker zou maken.
Of dit nu uitdraait op een one night stand of net eventjes iets meer dat maakt voor mij echt niets uit, als we het maar fijn hebben samen. Het liefst zoek ik wel iets regelmatigs, maar het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe het klikt.